Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 18:51 - НЕ! НА ЧАЛГАТА В PR-КАМПАНИИТЕ !!!
Автор: brand Категория: Лични дневници   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
1



ПИАР по БЪЛГАРСКИ

 

http://www.dnevnik.bg/pazari/2010/05/17/902143_saskiia_vonk_daite_na_horata_instrumenti_s_koito_da/?ref=email_press

 

Малко по малко баш-чалгата се отдръпва от душевността на българина...А може би, тя беше един от начините да иронизираме чалга-действителността в пост- демократизацията на на –

шето общество ?!

 

Еднозначен отговор няма!

Свидетели сме, обаче, на талантливи чалга-певици, които се превръщат в стойностни народни  или естрадни  изпълнителки. Това си е един светъл Лъч в не случайно наречения жанр поп-фолк да се превърне в истински поп-фолк!

 

Искаме или не, признаваме го или не, имаме шанса 21-ви век с ускорението на движението на Майката Земя, с ускорени темпове да се превърне във ВЕКА НА ИСТИНСКИТЕ НЕЩА!

Преди около 10 години първите писъци на чалгата РАДКА-ПИРАТКА и ТИГРЕ-ТИГРЕ ни събираха в диво наслаждение по площадите.

В разгара на площадната еуфория, пишман-певачки, леко или повечко попийнали се качваха по масите и за бутилка уиски дънеха гюбеци, повдигайки и без това достатъчно оскъдните си дрешки на все площаден показ!!!

 

Това направо си галеше нашето все още комунистическо съзнание, възпитано, че трябва да показваме не повече по парченце от краченце.

 

То си беше актуално анекдотчето:

 

Знаете ли какво е секс по български?

Запретване на едното ръкавче до лакетчето!!!

 

Това отшумя...

В градския автотранспорт шофьорите надуваха уредбите в чалга-стил до дупка!
В градските таксита също!

И това отшумя...

Само определени хора при определени обстоятелства все още се кефят на голотията,

граничеща с порнография и почти абсолютно никакъв талант!

 

Това с чалгата го разбирам, но чалгата в ПИАР-КАМПАНИИТЕ не мога да я разбера...

Нямам нищо против самата Саксия Ванк и нейното кредо за ПИАРА.

Собственичката на холандска компания има какво да ни каже на нас аборигените за ПИАРА. Безспорно.

 

Интересна е гледната й точка относно Разликата между корпоративния ПИАР и този на неправителствените организации. Не бих опонирала на утвърдилата се бизнес-консултантка. Има ли някакво значение, че е завършила биология, а е успяла да направи кариера с атрактивната си ПИАР-КОМПАНИЯ на неправителствена организация в своята Родина?

 

Дори напротив напълно я подкрепям в разбирането не само, че социалните мрежи могат да бъдат решение на всеки комуниккационен проблем и да бъдат прилагани във всяка сфера като инструмент! Нещо повече – това е нашето бъдеще! Конферентната връзка, например  е дори един от начините по време на криза да вложим някъде по-ефективно своите капитали, вместо да се събираме за щяло и нещяло от всички краища на земята, за да си кажем каквото й да било, колкото и да е важно?!

 

Нямам и намерение нито да споря, нито да пиша нещо против това!

Смущава ме, обаче факта, че «ИМИДЖЪТ Е АДСКИ ВАЖЕН» цитирани думи или журналистическа интерпретация звучат точно като шарена басмяна кръпка върху официална рокля от естествена коприна!!!

Как е възможно по такъв повод да се промъква подобен ЧАЛГА-СТИЛ?!

 

Същото се отнася и за употребения суперлатив

«СТРАШНО МНОГО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА»...

В контекста отново се плъзга лафоризма, как в он-лайн комуникациите всичко се развива «АДСКИ БЪРЗО»...

Толкова страшно ли е, толкова адски ли, он-лайн комуникирането, всъщност?

 

Що се отнася до идеята, дали наблюдаваме смъртта на PR-а и рекламата и влизаме в нова епоха на интегрирани маркетингови комуникации ще си кажа, пък да става каквото ще! ПИАРА го е открил БЪЛГАРИНА! Само, че той не го е нарекъл ПИАР, точно защото е БЪЛГАРИН! Нарекъл го е НАДЛЪГВАНЕ! И в дълбоката си същност е точно и именно това!

 

Само дето с прийомите от преди два века не можем да продължаваме днес... просто не става, а все още се прави. Ще добавя, а защо не надграждането на ПЪРВОТО с КВИНТ-ЕСЕНЦИЯТА на второто да не бъде нашия нов начин да представяме своите продукти, стоки, технологии и всичко, което е плод на нашия ум, труд, дейност???

ТОВА ПЪРВО!

 

Это къде е гъдела на цялата работа ИСТИНСКИ продукт, ИСТИНСКИ PR, ИСТИНСКИ интегрирани маркетингови комуникации, а не имитации, козметики и камуфлажи – като им кажем – НИЕ СМЕ СТРАХОТНИ и те ще повтарят като ЕХО и видите ли – ще купуват като луди. То остава да добавим в перефраза придобилото популярност възклицание ЗА БОГА, БРАТЯ, КУПУВАЙТЕ!

ТОВА ВТОРО!

 

НАДЛЪГВАНЕТО, че безинтересния ни продукт, проект или НЕКАДЪРНО изработено изделие ще се продава само защото добре сме излъгали клиента няма да мине!

 

Така, че социалните мрежи, са един добър начин да представим едно добро дело и то да си получи своята възвращаемост в реални стойности, както си е отредено, а не да използваме всички възможности на комуникациите, ЗА ДА СЕ НАДЛЪГВАМЕ!!!

ТОВА ТРЕТО!

 

Е..е...е, за БОГА БРАТЯ БЪЛГАРИ,

ЧЕТВОРТО

и

ПЕТО

е

ДА ГО НАПРАВИМ!!!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424579
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930