Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2010 16:31 - ИМА ЛИ ТАКОВА НЕЩО „БЕЗОПАСЕН” СЕКС :-)
Автор: brand Категория: Лични дневници   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2011 22:05


ИМА ЛИ ТАКОВА НЕЩО „БЕЗОПАСЕН” СЕКС :-)

По повод на написаното в http://dnevnik.bg/intervju/2010/04/26/892823_d-r_cvetan_raichinov_v_momenta_pacientite_ne_sa_v/?ref=email_press  - Е, реших и аз да взема отношение.
                                                                   www.hr-advice.info

Знам една стара стара рецепта за безопасен секс:

Жената да е отгоре...., а мъжът да го няма!

Не се смейте!!!

Не съм феминистка..., но мъжете все по-яко ги няма! Не че изчезват, ами направо ХИЧ ГИ НЯМА!

Висят ни на врата като ... /нека всеки си намери определението/ !!!  
Обаче... с редки изключения! Едно от тях е доктор Цветан Райчинов – Председател на Българския лекарски съюз! Това се казва мъж на място! Не само, че доктор, не само, че умен, не само, че точен, но и мъж, та дрънка! Много ми харесвате докторе...ама съм вече на възраст, и то в „чаровната” възраст .

Но поне това, което  мога е – ШАПКА ВИ СВАЛЯМ - !

Позволете ми да Ви цитирам :

-         „В момента пациентите не са в безопасност в болниците!!!”

Докторе, за първи път ще си направя собственото удоволствие да Ви благодаря!

Знаете ли, че отдавна не съм срещала нещо по-конструктивно от Вашето изказване в публичното пространство!

Ако поне 1/3 от това, което Вие считате за необходимо се изпълни, няма да се стигаме!

А бе...не точно да се стигаме, но, поне, няма да измираме като мухи!

Защото...имам чувството и не само аз, но и целекупния български народ, че вратите за корупция в нашата мила Родина не само, че не се затварят, но се отварят все по-широко и по-широко...та до немай-къде!!!

Наистина докторе, сега се убеждавам в житейската истина, поразяваща ни, ПОВЕЧЕ от „ПОРАЗЯВАЩАТА РЪКА” небезивестен филм от недалечното минало, а тя е, ЧЕ:

КРАДЕЦА вика : „ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА!!!”

Затова, така ми се иска да вярвам, че ЩЕ ВИ ЧУЯТ!

Дано вече са се наяли!

Защото, докато кликата плюска до преяждане..., народа измършавя като краставо куче и отива да го доошушкат в болниците..., по-точно да го довършат!!! Не защото имаме некадърни лекари, а защото имаме некадърни ДЪРЖАВНИЦИ!

ЕХО-О-О!

Чувате ли ме, господа и дами, които ни разсмивате, разплаквате от Народния театър, наречен НАРОДНО СЪБРАНИЕ???

ЧУЙТЕ ДОКТОР РАЙЧИНОВ и последвайте примера му, вместо да вадите компромати, мръсни парцали, кирливи ризи и душата на народа, направете и Вие нещо конструктивно за ТОЯ НАРОД!

Нарочно поставям ударението върху ТОЯ НАРОД!

Защото докато не стане МОЯ НАРОД, за всеки един от Вас, Вие ще бъдете МАСКАРИ!

Не пишете историята с „кризата”, зад която се крият , паразити и ренегати!

Напишете я с ГЛАВНИ БУКВИ, които да стоят пред имената Ви, или след тях:

ТОЯ ЧОВЕК направи ЕДНО ДОБРО ДЕЛО за СВОЯ НАРОД!!!

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 423755
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930