Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 05:48 - ДА БЪДА ИЛИ ДА НЕ БЪДА
Автор: brand Категория: Лични дневници   
Прочетен: 922 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2011 23:37



www.hr-advice.info
ПЕЧАЛНА ХРОНИКА НА СТРЕСА

 

Събуждам се окъпана в слънчевите лъчи на августовското утро и...

Стържещия шум от въртенето на бетонобъркачката, скърцаща и скрибуцаща в ушите ми!

Стрес!

 

Отварям пощенската кутия с поредната сметка за топла вода!

Стрес!

 

Не ми плащат навреме трудовото възнаграждение за предходния месец, а вече и настоящият изтича...

Стрес!

 

Учат ме, мамо как да се справям със стреса. Чета си тук някъде из ефира, че имало седем моментални начина да се преборя с това животно СТРЕСА

 

1.Да се поразходя и да си похапна сладолед, без да бързам!

Тръгвам! Под носа ми две коли се удрят на завоя....

СТРЕС!

От сладоледа не се отказвам...Приятен...хладен..не бързам...

Наистина това помага! Опитайте! Почти е обяд и ето това е единственото сладко нещо в горчивия привкус на деня....

 

2.Да направя 30 дълбоки вдишвания, да поставя ръце на корема и да издишвам през носа.

Чувствам как коремът ми се залепва за гърба!

Страхотно е.

То като си помисля, че при тая криза и замразяване на доходите съвсем ще се залепне...

СТРЕС!

 

3.Да се порадвам на нещо точно сега....

Боже сладоледа свърши, надишах се на жега и прахоляк...На какво да се радвам? У съседа отгоре се е спукала тръба и ми тече право върху яденето на кухненската печка....

СТРЕС!

 

 4. Да направя списък на поне три неща, които трябва да извърша днес....Най-важни!!!

Да посетя   джи-пи-то...

Да напиша статията...

Да платя ел. Енергията, студената вода, телефона, кабелната, интернета....боже нещата са три а сметките ТРИСТА!

СТРЕС!

 

Да се съсредоточа...

Не искам!

 

5.Да създам навик всичко да си записвам....

Да...ама...като забравям къде съм си записала...

СТРЕС!

 

6.Да въведа порядък на работното си място!

Да бе! Като шопа те ми плащат, колкото да не умрем, я че им работим, колкото да не заспим!

 

7.Да почета забравен стар любовен роман....

При тая агресия каква ти любов, бе хора?

ОМРАЗА!

СТРЕС!

Да знаете – ОЛЕКНА МИ!

СТРЕС!

СТРЕС!

СТРЕС!

Дишайте, дишайте, че..спрем ли да дишаме

няма да можем дори да си зададем въпроса

 

ДА БЪДА ИЛИ ДА НЕ БЪДА?




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 422448
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031