Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2012 12:33 - Марката на Управляващите - "ЗАДЪЛЖИТЕЛНО"
Автор: brand Категория: Политика   
Прочетен: 2226 Коментари: 0 Гласове:
0



 НАКЪДЕТО И ДА СЕ ИЗВЪРТИШ,  ГЪЗО ТИ Е ВСЕ ОТЗАД!

Боже, Боже, девизите на шопа са винаги актуални!

Винаги са ме кефили!

НАКЪДЕТО И ДА СЕ ИЗВЪРТИШ, ГЪЗО ТИ Е ВСЕ ОТЗАД!

Извинете ме, братя българи за леко-циничния извод.

Ама е точен! Толкова безпощадно точен, че е точно в десятката!

  Докато България се тресе от кризата...

Докато яката ни клати Европа!

Удря ни по някой шистов шут брато от НАТО.

Русия не ни приема на просия...

Взе, че и ни земетръсна!

Започна да ме гризе едно съмненийце...

Прости ми, Боже.

Дали тази работа е случайна???

Дали не е планиран златен удар?!

Със застрахователен привкус...

Вече толкова сме мнителни, подозрителни и съмнителни, че повече няма накъде...

И без това, въпреки голямото и шумно телевизио-манно обсъждане, работата с наводненията все още си понамирисва...

Но..., плъзналото се изреченийце между редовете...

...държавниците отново заговориха за задължителното застраховане...

 Даже и мен, оптимистка по природа ме плаши...

Ако държавата, вместо да предприеме адекватни мерки, счита, че задължителното застраховане ще й реши катастрофалната девалвация на ценности, до която е докарала народеца... 

Да ни е яко дупе!

О! С Удоволствие!!!

автор: П. Милева




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 423954
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930