Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 19:55 - ПОМОЩ! ОБСЛУЖВАТ НИ!
Автор: brand Категория: Политика   
Прочетен: 1141 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.02.2011 23:31


www.hr-advice.info

Научиха ни да се редим по опашки и туй-то!

Отива Ленчето да си вземе вдовишката пенсийка.

Модерната БАНКА-ДСК - 30 човека ги обслужва за два часа...

Пък взе, че остана и без работа на пазара на труда на 59 години....

Похортувахме си...а тя се клати като пияна хоремагчийка...

 

-Кажи, бе Ленче...

-Марче, вика ми- да знаеш каква я патих....

Отивам в бюрото по труда да ме регистрират...

Първия ден чаках 2 часа да ми дадат час....

Вторият ден ми дадоха час за петия ден...сиреч петък!!! Чинно ме приеха като бял човек....Седнах до едно моме, то компютърчету му запецва, то кълва с два пръста...Еле свърши...

 

Па гледа как съм писала, а аз, нали знаеш как ги нижа...взема му се акъла, прибра, що прибра от депешите, написа ми картончето и с механичен глас като киборг занарежда в стая №№ на дата м-м-м за подпис, а сега в НОИ – там ще определят обезщетението и ни в клин ни в ръкав ме пита – к,ва работа искаш..

А, бе...к,ва да е...ама на 59 г. и с диабет, кой ще ме иска.а.а.а....А пиша с 420 удара в минута на компютъра....тая ще я сложа в малкото си джобче, което е празно-о-о...

 

Та отива после Лечнето в НОИ-то...

А там, двуизродна опашка до вратата на две гишета...

Чака точно два часа, когато пък те й казват да вземе писмо от банката за И-БАН ама..баш така се е чувствала...

Доста пре-И-БАНА...

 

-Госпожо, й викат елате пак в понеделник...

- Що-бе, хора?

- Че...,  докато отидеш до банката, че докато вземеш удостоверението, че докато дойдеш..

Боже...тия си я карат по социалистически!

Ден да мине – самун да загине!!!

 

-.Какво толкова още няма 14  ч.

- Ами...и...и... ако успееш до 15,30 ч....

- Хубаво ме вижте – чаках два часа няма да чакам после още два!!!

И като хуква, тая ти ми Ленчето...веднъж така ме изпревари с едно спортно ходене...та да ти падне шапката...Пък то май отдавна сме си гологлави..и...и...

Изхвърчава тя...

В 14,30 с удостоверението от банката право пак в НОИ-ТО.

 

А там същата опашка...

Тя тоя път не чака..право пред гишето...

Нервна госпожа и кресва...

- Ти не се нареждай отпред...

Служителката – се нерви:

- По-тихо бе, госпожо!!!

 

- Не се нареждам отпред-  тук си бях и чаках два часа.

Озърта се тая ти ми Марче, да й се ненадяваш и зърва един младеж, който е бил преди нея още се мотае..

- Ето това момче ме видя – нека каже!

Служителката вбесено:

- Госпожо, колко пъти да Ви казвам.!!!

Тълпата се разжужава за пустото му удостоверение от банката...

То така е написано в списъка с изискващите документи, че съвсем не се разбира задължително ли е или не!!!

 

И... в крайна сметка половината хукват към банките...за удостоверения...

 

А служителката на върха на айсберга от нерви просъсква...

 

-         Млъкнете!!! Едва се диша от Вас!!!

Едва се диша... Стига с тия удостоверения и се подхилва като кифладжийка...

 

Марчето се почувствала като парцал... То и като парцал се отнесли с нея и с тълпата...Като с отрепки...Едва се дишало...

Да я питам тая, която два часа вкарва два документа в системата, като се нареди на опашката..да й съскат като на дърта фитка, тя как ще се почувства...

 

Ще и падне високомерието като стрелката на семафора... Ама точно!!!

 

Като се диша едва, госпожо „Голямата работа”,..защо се пънеш???

Отстъпи на някой, малко по-уравновесен човек тази работа и ще настъпи Мир и Спокойствие!!!

Как другата женица обслужваше с внимание, с търпение хората, а тая не можа?

-         Три часа бях там, Марче – вика ми Ленчето.

Другата служителка как никого не нахока, как нито веднъж не обърка???

 

Нищо лично, Господа от НОИ, ама, бива ли Така?

 

Ами напишете на тоя ти-ми списък удостоверението за Банкова сметка е задължително!!!

 

До сега не се е изисквало.

Откъде да знаят хорицата...

Не стига, дето са ги отритнали от работата, ами и в институциите ги хокат, като второ качество хора!!!

 

А пропо...по-скоро някои от Вашите служители не са ПЪРВО КАЧЕСТВО, ГОСПОДА!!! …..Меко казано...

 

Знаете ли, че на такава работа едно от необходимите изисквания е оценка на ключови качества и на първо място стои КОНФЛИКТНОСТ?!

Че откъде да знаете?

Най важното е, че каните и наливате пари в чужди консултанти по човешки ресурси и пак никакъв резултат.

Пък и да не би Вие да сте на опашката?

 

КРАЙНО ВРЕМЕ Е ИСТИНСКИТЕ ХОРА ДА ЗАСТАНАТ НА ИСТИНСКИТЕ МЕСТА!

 

Възрастта + Ключови качества ВЕЧЕ не е ПРЕЧКА, а ПРЕДИМСТВО !!!

 

НЕ ПОДЦЕНЯВАЙТЕ МЕТОДИТЕ НА КАРИЕРНОТО КОНСУЛТИРАНЕ!

АТЕСТИРАЙТЕ СВОЕВРЕМЕННО ПЕРСОНАЛА СИ !

 

И ТОГАВА..НЯМА ДА ИМА ТАКИВА, КОИТО ДА СЕ ОТНАСЯТ С ДРУГИТЕ СЕБЕПОДОБНИ КАТО С ЖИВОТНИ, ЧЕ И ПО-ЗЛЕ...

 

С Приказки МОЖЕТЕ да надминете Европа, но по Резултати  Европа ще се отдалечава от Вас като хоризонта .




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 424197
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930