Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 15:03 - РЕЦЕПТИ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА
Автор: brand Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1204 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2011 22:31


В КРИЗАТА БИЛО ПО-ВАЖНО  КАЧЕСТВОТО, А НЕ ЦЕНИТЕ
www.hr-advice.info

 

– твърди  Донка СОКОЛОВА – председател на Българската Асоциация на туристическите агенции / http://www.monitor.bg/article?id=239105  /.

 

Че е важно, Доне, Важно е!

Ама дъмпинга на турците в цените, чистото крайбрежие, големите отстъпки, плюс по-ниските цени, привлече руските туристи и сега братушките се радват на красотите на природата и на чаровните туркини….а тук всичко вехне - и отрасъла, и базата и българките….

 

„Нямам информация” те имат ли СПА центрове :-))) /!? има си хас и да нямат ?!/ и какви са цените в тях, ама не спят като нашите хотелиери…

 

То-добре, че нивото на културата на обслужване на запад спаднало и цените у нас не са толкова завишени, заради буклуците и вечните строителни неразбории, та сме влезли в предпочитаните дестинации за този сезон…

 

Да…апарт-хотелите са предпочитани…и правилно… В супер-лукс и супер-скъпотия си плаче за ВИП-КЛИЕНТИ! Чуждите туристи са също хора като нас – домашният уют може би ги привлича повече?

 

Що се отнася до подобрената култура на обслужване, мисля, че все още е рано да се каже, така ли ще бъде или не! Хотелиерите все повече предпочитали специалисти….

Защо ли си мислят, че само ценза е от значение… Докато се подценява ученето и по-точно кариерното консултиране, което предполага учене през целия живот, ние във всеки сезон ще обслужваме клиентите с презумцията от предходния…

 

Трябва ли да стигнем до фалит, за да проумеем ЕДНО ЕДИНСТВЕНО НЕЩО – че, ако ние не направим нещо по-атрактивно от другите, ще кретаме на опашката на Европа и света във всяко едно отношение.

 

Защото…собствениците на хотели предпочитат да фалират, но не и да консултират хората, които са назначили, как да вървят преди времето, в това число и самите себе си!!!

 

Кой е на светло и кой на тъмно – аз не зная и не е моя работа да коментирам! Вече сме заприличали на Бой на негри в тъмна нощ, само си бъркаме в очите и се питаме кой – кой е?

 

Навярно проблемите в Гърция, световната криза и общия спад на туристическия бизнес, донякъде ще компенсират загубите от липса на туристи през този предстоящ сезон?

Навярно стагнацията и липсата на работни места в страната, ще компенсират незаетите места в хотелиерския бранш?

Навярно световната криза, ще изстреля към нашите дестинации западняците, зажаднели за море и лунен блясък?

Навярно, българите, които са решили да почиват в страната си, ще компенсират донякъде проблемите в туристическия бранш?

 

Законът за туризъм, едва ли ще ни оправи, госпожо СОКОЛОВА, колкото и да сме съпричастни с проблемите на хотелиерите!

Само едно не ми е ясно, какво толкова ви боцкат в очите апарт-хотелите – та нали за всеки влак си има пътници?!!  И значи ли това, че законът ще бъде майка за големите татовци и мащеха за малките???

 

На Балканите сме, Господа, какво толкова има да се чудите, защо труистите от близките нам страни не ги устройва супер-лукс грандоманията.

Може да не е толкова просто, но едно е ясно, за да ги привлечем като клиенти – тях самите, би трябвало също така задълбочено да анализираме причината за успеха на румънците и турците в туристическата област!!!

 

Що се отнася до туристите, които предпочитат Ривиерата, Палма-де-Майорка, Малдивите и тъй-нататъче, както обичаше да казва навремето нашия парт-орг от Странджата – има да си мечтаем…

Че сме Врата към вселената, истинските любители на Духовното вече усещат и България безумно неудържимо  ги привлича!

 

Колко малко ни остава, когато влязат през тази врата да ги посрещнем не само с отворени обятия, с пословичното българско гостпоприемство и сърдечност, а и с едно ненатрапливо, в същото време на световно ниво туристическо обслужване и спа процедури, съчетани с климатичните особености, дадености и националната традиционна народна медицина.

 

Уникалността на нашата природа, универсалността на спа-процедурите, нивото на обслужване и атракции, заложени на българското, включително и народно творчество и обичаи не само ще смая, привлече и спечели симпатиите на чуждите туристи, но и ще ги направи нашата подвижна реклама по света и у нас!

 

Стига сме робували на типичния Балкански синдром!!!

 

а за да се получи трябва да осъзнаем, че

 

Времето ни заставя да се променяме, а не да насочваме усилия То да се съобразява с нас !!!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 423578
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930