Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 20:11 - НОВА КУЛТУРА НА КОМУНИКАЦИИТЕ
Автор: brand Категория: Бизнес   
Прочетен: 1135 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.02.2011 23:24


www.hr-advice.info
ЛОЯЛНОСТТА В ЛИЧНОСТНИТЕ НИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ

 

Лоялността – обикновено се свързва с изразяващо вярност отношение на служителя към работодателя, по-рядко е обратното…

Има ли я лоялността в нашите Личностни взаимоотношения?

Задавам си този въпрос честичко и се опитвам да си отговоря…

Типичен и показателен пример ме преследва денем и нощем…

 

Срещнах колега с невероятни качества. Скромен, с нестандартно мислене, с нови идеи и безспорен новатор в техническата област, способен да разработи конструира и изготви прототип на съоражения с висок технологичен статус и икономически ефект. Делегира ми правата, да осъществявам посредничество за реализирането на иновативните му проекти.

 

Приех присърце и с ентусиазъм възможността да бъда посредник в такова благородно дело! Човекът по безспорен начин изрази лоялността си  във взаимоотношенията ни, заявявайки, че в случай на реализация ще  получа, еквивалентно възнаграждение, съответстващо на консултантската ми посредническа дейност. Нямаше нужда от уговорки, недомлъвки. За мен е особено важна каузата на кариерното консултиране, с което се занимавам в бизнес-аспект да бъда в услуга на хората, в името на общите интереси, в услуга на бизнеса и тези, които могат да го изправят на крака!

 

А това е работещата крачка на бизнеса в настоящата Криза и прекрояване на фирмената стратегия за кратко време и работещ пазарен просперитет !

 

 

Пример за така рядко срещаната лоялност във взаимоотношенията! Единствено така мога да нарека тази среща с такъв човек, носител на новата култура в личностните взаимоотношения. Пример за лоялност!

 

Консултантската дейност е с неизчерпаеми възможности в съвременното общество. Понякога съдбата, както в партия шах, ти поднася точните хора, в точното време и на точното място. На едно нестандартно място по нестандартен начин срещнах човек, който изключително много би бил полезен за такава дейност. Човек с многобройни контакти, който направи и прави всичко по силите си, за да се състои желаната среща с желания клиент. При пътуванията си попада на перспективна сделка, за която се оказва, че аз съм тази, която мога да му дам контакт…

 

Действията в нашия живот се развиват, както във филмите. В този хубав филм, подходящия човек, с който аз го срещнах, изказа своята готовност да се погрижи информацията за тази възможност, да бъде предоставена на подходящия клиент.

 

На пръв поглед всичко тръгна чудесно тук…

Само на пръв поглед, обаче…

Първият посредник в най-обикновен наш разговор сподели, че имал и други предложения, които ако се осъществят, той съответно няма да да бъде ангажиран към мен с нищо…А аз?

Аз в дадения случай съм ангажирана…Така ли?

Мога ли да нарека това отношение лоялност в личните взаимоотношения…

По-точно – мога ли да очаквам лоялност от негова страна?

 

Вторият ми колега потърсих не след дълго, за да се поинтересувам за резултата…Защо ли, той изобщо не ме уведоми предприел ли е нещо и какво?

Първо ми заяви, че „бил болен”…след това, че имал други неотложни ангажименти от личен характер…и така в сферата на неопределеността и мъглявостта….Мога ли да нарека подобно отношение лоялност?

 

 

 

Как да имам доверие, че е възможно лоялно сътрудничество с тези двамата?

 

 

Колко дълго още има да се учим…

Има начини да „изпиташ” лоялността на потенциалните си клиенти, доставчици, партньори с методите на кариерното консултиране!

Начини, прости, като самия живот и същевременно специални, специфични, конкретни, съобразени с много фини нюанси!

 

За да вървим напред, да просперираме крещящо ни е нужна:

НОВА КУЛТУРА НА КОМУНИКАЦИИТЕ!

Първата ни стъпка е именно в тази посока:

ЛОЯЛНОСТТА В ЛИЧНОСТНИТЕ НИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brand
Категория: Лични дневници
Прочетен: 422376
Постинги: 192
Коментари: 97
Гласове: 343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031